۶۰ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جذب شد

در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی مصوب شد که تاکنون ۶۰ درصد از این اعتبارات جذب‌شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محسن هاشمی مدیر برنامه‌ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اسفند پارسال، ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت  دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی مصوب شد که امسال ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب شده و تا ابتدای دی‌، ۹۰ میلیارد ریال از مبلغ ابلاغ‌شده این طرح نیز به‌صورت اوراق جذب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر نیز گفت: ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ۶۸ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

ایرج بیژنی با اشاره به‌سرعت یافتن اجرای این طرح با تأمین اعتبارات مصوب شده، بیان کرد: ساختمان دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی با زیربنای ۱۹ هزار مترمربع یکی از طرح‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که با تکمیل و تجهیز آن زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش هرچه مطلوب‌تر فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای این طرح، بیان کرد: تا پایان امسال بخش اول این طرح  به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.