شهادت سردار سلیمانی وحدت اسلامی را احیا کرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه گفت: شهادت سردار سلیمانی وحدت اسلامی را احیا کرد.

شهادت سردار سلیمانی وحدت اسلامی را احیا کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا ملاهاشم نوری در همایش بزرگداشت شهید سردار سپهبد سلیمانی گفت: شهادت بزرگ مرد سپاه ایران برای جهان اسلام بزرگ بوده و با شهادت سردار قاسم سلیمانی اسلام احیا شده و دشمنان نیز زبون شدند.

او عظمت اربعین حسینی را مایه هراس دشمنان بیان کرد و افزود: اربعین حرکتی جهانی بوده که موجب اتحاد بیشتر مسلمان می‌شود.

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه مودت و دوستی پیامبر (ص) خواست خداوند است افزود: با شناخت اهل بیت (ع) راه حقیقی ایمان و خداجویی را در می‌یابیم که این موضوع در منابع اهل سنت به وفور مورد تاکید قرار گرفته است.

ماموستا نوری تاکید کرد: یکی از ابزار‌های دشمن برای رسیدن به هدف خود، ایجاد گروه تروریستی داعش بود که مردم بی گناه را سلاخی می‌کردند تا اسلام هراسی را ترویج دهند، اما در نهایت موفق به این کار نشدند و شکست خوردند.

او ایجاد داعش را یکی از ابزار‌های دشمن برای رسیدن به اهداف پلیدشان بیان کرد و افزود: دشمنان با اینکار به دنبال اسلام خهراسی در جهان بودند که خوشبختانه و با کمک خداوند نقشه آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه اهل سنت قروه به توسل به مشترکات شیعه و سنی در جهلان اسلام اشاره کرد و اظهارداشت: این موضوع مانع ازنفوذ تفرقه در میان مسلمانان می‌شود.

او در پایان گفت: میان امت اسلامی مشترکات زیادی وجود دارد که اهل سنت علاقه ویژه‌ای به اهل بیت و خاندان نبود دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.