چراغ نیکوکاری در فارس روشن است

نیکوکاران عرصه سلامت چراغ نیکوکاری را در شیراز همچنان روشن نگه داشته‌اند و در بیمارستان موقوفه نمازی شیراز ۴ میلیارد ریال به بیماران نیازمند و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای تجهیز بیمارستان سرطان شناسی امیر کمک کردند.

چراغ نیکوکاری در فارس روشن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر مرکز آموزشی درمانی موقوفه نمازی شیراز در آیین تقدیر از نیکوکاران با اشاره به اقدام خداپسندانه نیک اندیشان عرصه سلامت، گفت: کمک به همنوع، کاری ماندگار و توشه آخرت است که در این میان، نیکوکاران از این امتیاز برخوردار هستند.

بیژن فاضل جهرمی اضافه کرد: حوزه سلامت به ‌عنوان یکی از شاخصه ‌های اصلی امر توسعه در کشور است و نیکوکاران سلامت، نقش تاثیرگذار و مهمی در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه دارند.

فرهاد پنجی مسوول بنیاد خیریه مرحوم محمد نمازی نیز در این مراسم عنوان کرد: نیکوکاران «علیمراد عبدالهی» و «ناصر روحانی» با اهدای تجهیزات پزشکی با ارزش دویست میلیون تومان و «کمال و فرشید احمدی آزاد» دو نیکوکار عرصه سلامت نیز با اهدای دویست میلیون تومان وجه نقد برای کمک به بیماران نیازمند، به یاری بیماران این مرکز درمانی شتافتند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر نیز از اهدای «چراغ سیالیتیک اتاق عمل» به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به این مرکز درمانی از سوی نیک اندیشان عرصه سلامت خبر داد.

امیرحسین گنج کریمی گفت: به دنبال استانداردسازی و راه اندازی اتاق عمل این مرکز درمانی به یک چراغ سیالتیک دیگر برای تجهیز اتاق عمل دوم نیاز بود که به همت دو نیکوکار عرصه سلامت خریداری شد.

او در خصوص عملکرد چراغ سیالیتیک اتاق عمل، افزود: یکی از مهمترین ابزارها در اتاق عمل، چراغ سیالیتیک است که نور و روشنایی موردنیاز را برای جراح فراهم می کند تا بتواند به سادگی بافت ها و قسمت هایی که در طی عمل جراحی درگیر است را به راحتی ببیند.

گنج کریمی با قدردانی از نیک اندیشان عرصه سلامت، یادآور شد: بیمارستان آنکولوژی امیر مرهون نیک اندیشانی است که در تمامی زمینه های ارائه خدمت به بیمار، این مرکز را تنها نگذاشته و به یاری همنوعان خود می شتابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار