با حضور مسئولان استانی و کشوری:

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان اردبیل معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری حسین قدیمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن محمدی، مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق استان اردبیل در این مراسم با اشاره به استقرار ۲۴ خدمت به صورت الکترونیکی و استقرار سامانه نظر سنجی در راستای ارائه خدمات به مردم گفت: ارایه خدمات غیرحضوری و خروجی سامانه نظر سنجی نشانگر توانمندی‌ها و اهداف اصلی شرکت است که ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

او خدمت در شرکت توزیع برق را با تمام محدودیت‌های موجود نشان از تلاش تک تک کارکنان اعلام کرد و افزود: با وجود محدودیت‌های مالی که در سال‌های اخیر وجود داشت شرکت توزیع برق استان در سایه تلاش و جدیت همه کارکنان توانسته است خدمات رسانی خوبی را به مردم ارایه کند.

مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در سایه همدلی و یکرنگی و همگرایی همکاران، شرکت توزیع برق استان اردبیل به یک انسجام و تعامل خوبی با سازمان‌های برون سازمانی رسیده است.

محمدی در ادامه افزود: در خصوص تامین بار هم در پارسال و هم امسال بالای ۱۰۰ مگا وات تفاهم نامه منعقد شده بود که شرکت توزیع برق استان توانست در سال ۹۸ در گروه چهارم برنامه پاسخگویی بار رتبه دوم و رتبه چهارم را بین ۳۹ شرکت توزیع از آن خود کند.

او تصریح کرد: همچنین این شرکت توانست در حوزه‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی استان و در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب رتبه برتر را بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کند.

در ادامه مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به حضور بیست ساله در صنعت برق وجود مجریان ارشد و مدیران میانی با تجربه و پیشکسوت و نیروی جوان و متعهد را از پتانسیل این شرکت برشمرد.

قدیمی افزود: در راستای اهداف شرکت بهبود خدمت به مردم و افزایش پایداری شبکه و افزایش رضایتمندی مردم جزو برنامه‌های وی در این شرکت خواهد بود.

او در ادامه از زحمات مدیر عامل سابق شرکت قدردانی نموده و تجربیات ایشان را الگویی برای پیشبرد اهداف شرکت دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.