قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰

به تازگی مشخص شد که در کد نویسی نرم افزار Call شرکت گوگل در اندروید ۱۰ امکان ضبط صدا نیز وجود دارد.

قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بروزرسانی جدید اندروید برای گوشی Google Pixel 4 منتشر شد که تغییرات نسبتا زیادی را روی این گوشی اعمال کرد. در نسخه جدید اندروید که برای گوشی Pixel 4 منتشر شده است، ظاهر بسیاری از نرم افزار‌های گوگل تغییر داشته‌اند که یکی از آن‌ها نرم افزار تماس شرکت گوگل است. ظاهر این نرم افزار به طور کلی تغییر داشته است و شماره‌گیر گوشی نیز دلچسب‌تر شده است. اما ظاهرا در این نرم افزار تغییر بزرگ دیگری نیز گنجانده شده است که کمتر کسی آن را مشاهده کرده است.

به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل نرم افزار‌های موبایلی اعلام کرد که با بررسی کد نویسی‌های انجام شده روی نرم افزار تماس شرکت گوگل مشخص شد که گوگل در این نسخه از نرم افزار خود قابلیت ضبط مکالمه را نیز قرار داده که هنوز به طور رسمی در اختیار هیچ کس قرار داده نشده است.

قابلیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰

تا پیش از این ضبط مکالمه برای کاربارن اندرویدی یکی از معضلات بسیار بزرگی بود که افراد زیادی را با خود درگیر کرده بود و کاربران مجبور بودند از نرم افزار‌های شخص ثالث استفاده کنند که بیشتر آن‌ها عملکرد مناسبی نداشتند و پس از اتمام تماس مشخص می‌شد بخش از صدای کاربر یا مخاطب پشت خط ضبط نشده است؛ از طرفی هم گوگل به طور کامل امکان ضبط تماس در اندروید ۹ را از بین برد و کاربران حتی با نرم افزار‌های شخص ثالث نیز نمی‌توانستند مکالمات خود را ضبط کنند.


بیشتر بخوانید: عرضه نسخه بهبود یافته P30 Lite هوآوی برای دور زدن گوگل


اما ظاهرا این قابلیت قرار است در اندروید ۱۰ به طور رسمی توسط گوگل در دسترس کاربران قرار گیرد و از این پس احتیاجی به نصب نرم افزار شخص ثالث نخواهند داشت. همچنین ظاهرا محدودیت ضبط مکالمه در اندروید ۱۰ وجود دارد و کاربارن تا زمانی که این ویژگی به طور رسمی به نرم افزار Call اضافه نشود امکان ضبط مکالمه نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
برنامه callu زد امتحان کنید
Korea (Republic of)
حامد شرفی
۰۱:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام روی گوشی شیایومی نوت 9 کار نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
mohsen .salimyan
۲۲:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
ظبط مکالمه دو طرفه برای اندروید ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
سلام برخی از گوشی های سری A سامسونگ مثل a51 این قابلیت را داره و ورژن. APP CALL. یه ورژن بالاتر از گوشی های دیگه سامسونگ هست من خودم شخصا چک کردم بدون هیچ برنامه جانبی فقط با APP PHONE (گوشی سبز) قادر به ظبط خواهید بود
فقط در عجبم چرا روی سری های دیگه سامسونگ نذاشته. این قابلیت را ... ولی به نظرم خیلی سریع میاد و اوکی میشه
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۲۱:۵۱ ۲۸ تير ۱۳۹۹
با عرض سلام خسته نباشید واقعا من از روزی گوشیم تازه خریدم ظبط صدا نداره زندگیم روز به روز برام سخت ترشده خواهشمندیم یه کاری برامون کنید سپاس
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز
شیائومی و ردمی جز اپلیکیشن های اصلی و پیشفرضش ضبط مکالمس،فلا توی بازار این برند هستش ک این امکان رو میده،یکی از این۲برند رو تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
alimote valli
۲۳:۵۰ ۰۹ تير ۱۳۹۹
با سلام. خدمت شما بنده فراموش کارم و احتیاج به این برنامه برام الزامیست خواهش میکنم یه راهکاری به بنده نشون بدین که مشکل ضبط صدا بر حل بشه . با تشکر از شما.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
چکار باید کرد مکالمه ضبط بشه راهی دارید من فراموشی دارم نیاز دارم به برنامه
Iran (Islamic Republic of)
علی اسماعیلی
۰۹:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چدا گوشی من ضبط نمیکنه
آخرین اخبار