عبدخدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

برگزاری نماز جمعه به امامت رهبری؛ تعیین خط‌مشی مبارزه ملت ایران علیه استکبار

دبیرکل جامعه فداییان اسلام گفت: برگزاری نماز جمعه به امامت رهبری در راستای تعیین خط مشی مبارزه ملت ایران علیه استکبار است.

دددمحمد مهدی عبد خدایی دبیرکل جامعه فدائیان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه بعد از ۸ سال فردا نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، گفت: احساس می‌کنم مقام معظم رهبری فردا می‌خواهند خط مشی افرادی را که سابقه انقلابی دارند و نزدیک به انقلاب اسلامی بودند را تبیین می‌کنند و بگویند که در برابر آمریکا چگونه باید باشیم و چگونه مبارزه کنیم. همچنین اعلام کنند که تاثیر حضور مردم برای ادامه مبارزه چگونه خواهد بود.

او افزود: در حقیقت برگزاری نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری تعیین خط مشی مبارزه ملت ایران علیه استکبار است که مشخص شود ما در چه راهی باید حرکت کنیم و چگونه از مردم بخواهیم که همه در این مبارزه بزرگ مسئولیت خود را انجام دهند.

عبدخدایی ادامه داد: مسئله دوم در حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه فردا انتخابات است؛ در واقع رهبری روشن خواهند کرد که شرکت در انتخابات چه تاثیری برای جامعه ما به همراه دارد، بنابراین روشنگری، روشن بینی و ایجاد بصیرت در جامعه شاخصه‌هایی است که رهبری  در نماز جمعه معین خواهد کرد.

دبیرکل جامعه فداییان اسلام گفت: نماز جمعه این هفته، اول اینکه خط مشی سیاسی_اجتماعی و خط مشی حرکت مردم را مشخص می‌کند، دوم اینکه تعیین می‌کند که مردم به چه شرایط و تفکری باید رای دهند و دقیقا چیزی جز اسلام، قرآن و آرمان‌های بزرگ امام نخواهد بود.

گفتنی است؛ در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، نماز جمعه این هفته به امامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با حضور پر شور مردم بصیر و انقلابی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و ملت مؤمن و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر صحنه‌هایی از همبستگی، شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

آخرین خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران به بهمن سال ۱۳۹۰ باز می‌گردد؛ دو خطبه‌ای که رهبر انقلاب عمده سخنان خود را در آن‌ها به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر اختصاص دادند و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم این کشور‌ها در آن سال‌ها، شهرت یافت.


بیشتر بخوانید:نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
مرگبر دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
عاليه
آخرین اخبار