بی‌ریا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاید انتخابات و مسائل منطقه‌ای موضوعات مورد توجه رهبری در نماز جمعه باشد

فعال سیاسی گفت: امروز در یک موقعیت حساس قرار داریم که رویارویی با آمریکا حساس‌ترین آن است.

شاید انتخابات و مسائل منطقه‌ای موضوعات مورد توجه رهبری در نماز جمعه باشدحجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا عضو هیات علمی موسسه امام خمینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران، گفت: روز شنبه سالروز انتصاب ایشان در این سمت از سوی حضرت امام خمینی (ره) است و این یعنی ایشان وارد چهل و یکمین سالگرد پذیرفتن این مسئولیت خواهند شد، از همین رو این مناسبت می‌تواند یک سرفصلی برای این تصمیم باشد.

بی‌ریا افزود: البته طبعا مسائلی که پیش رو داریم مخصوصا مساله جدیدی که در منطقه داریم درحال پیگیری است و وظایفی که ما به عنوان ملت ایران داریم و گام‌هایی که باید برای انقلاب برداریم موضوعاتی است که احتمالا مقام معظم رهبری قرار است در این باره صحبت کنند.


بیشتر بخوانید: تا به حال کسی مثل ما به آمریکا پاسخ کوبنده‌ای نداده است/ ایران دارای گفتمان مستقلی است


فعال سیاسی خاطر نشان کرد: البته الان یکسری مسائل جزئی تر هم مطرح است، مثل مساله استفاده اروپایی‌ها از مکانیزم ماشه و اینکه ما در برابر آن چه واکنشی باید انجام دهیم که البته خود یک مساله دیگری است که رهبری احتمالا در یان باره صحبت خواهند کرد اما باز هم بهم طور دقیق نمی‌توان گفت.

او افزود: علاوه براین ما در یک موقعیت بسیار مهمی قرار داریم که مهم ترینش این است که ما یک رویارویی خود را با آمریکا شروع کردیم که خداروشکر این رویارویی موفق هم بود  و باعث شده تا آمریکا عقب نشینی کند؛ موضوعی که گواهی بر و  قدرت راهبردی جمهوری اسلامی بوده و ما منتظریم که مقام معظم رهبیر در این باره صحبت کنند.

بی ریا گفت: همچنین انتخابات هم سر فصل دیگری است، زیرا ما به این ایام بسیار نزدیک شده ایم  و مسائلی که درباره انتخابات مطرح هست ممکن است جزو نکاتی باشد که رهبری قرار است به آن اشاره کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار