دیدار استاندار آذربایجانغربی با خانواده‌های داغدارحادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

استاندار آذربایجانغربی با خانواده‌های داغدار حادثه ناگوار سقوط هواپیمای اوکراینی در مهاباد دیدار و با آنان ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در این دیدار‌ها شهریاری استاندار آذربایجان غربی با عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان گفت: تمام مردم و مسئولان ایران در غم این خانواد‌های داغدار شریک هستند و خود را همدرد این خانواده‌ها می‌دانند.

استاندار آذربایجانغربی تصریح کرد: در حال حاضر این حادثه به صورت دقیق درحال بررسی است تا در اسرع وقت علت این حادثه تلخ به صورت شفاف و صریح به بازماندگان این شهیدان اطلاع رسانی شود و همه از جزئیات این حادثه مطلع شوند چرا که حق این بازماندگان است تا از علت این حادثه در سریعترین زمان به صورت کامل خبردار شوند.

شهریاری، با قدردانی از صبوری خانواده‌های داغدار بازماندگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی و همکاری آنان با مسئولان اضافه کرد: همین ارتباط صمیمانه سبب شد مراسم تشییع و خاکسپاری عزیزان از دست رفته شان در شأن این شهیدان بزرگوار برگزار شود.

استاندار آذربایجانغربی تصریح کرد: مسئولان تا آخر کنار این خانواده‌ها هستند و هر اقدامی لازم باشد برای تسکین آلام خانواده‌های داغدار پنج شهید مهابادی انجام می‌دهند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.