روادید تیم‌های کویتی و بحرینی برای حضور در ایران صادر شده است

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از صدور روادید برای تیم‌های کویتی و بحرینی خبر داد.

حمیرا اسدی رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای مجری سعودی مبنی بر اینکه قرار است میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته  و حتی دیدار استقلال با الکویت پنج بهمن در دوحه برگزار شود، بیان کرد: تاکنون هیچ نامه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره این موضوع به فدراسیون ایران ابلاغ و ارسال نشده است و اطلاع دقیقی از این موضوع نداریم.

او افزود: اقدام‌های لازم برای اخذ روادید تیم‌های الرفاع بحرین و الکویت کویت برای حضور در ایران انجام شده و من هم در رسانه‌ها خوانده ام که این فرد چنین ادعایی کرده است.


بیشتر بخوانید: تضمین فدراسیون فوتبال برای میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا


اسدی درباره اینکه آیا قرار است جلسه‌ای در روز‌های آتی درباره بحث میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در این کنفدراسیون برگزار شود، بیان کرد: من از این موضوع هم بی اطلاع هستم، اما اگر قرار باشد چنین تصمیمی از سوی مسئولان AFC گرفته شود حتی احتمال دارد جلسه خاصی هم برگزار نشود و از طریق مکاتبه‌ای که با فدراسیون فوتبال ایران انجام می‌دهند این موضوع را اعلام کنند. از طرفی باید تصمیم AFC در یکی، ۲ روز آتی نهایی شود، اما تاکنون چنین نامه‌ای برای ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۹:۴۲ ۲۷ دی ۱۳۹۸
اگه ایرانی هستید انصراف بدید.چرا اقد بهمون بی احترامی میکنن هیچی نمیگید؟ایران امن ترین بهترین کشوره.خیلی این عربا پرو شدن خیلی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۸
اينم از فوتبالمون تو عرصه بين المللي دست همتون درد نكنه واقعا كه
آخرین اخبار