محفل شعر بزرگ نگین سلیمانی برگزار شد

محفل شعر بزرگ نگین سلیمانی به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد.

سردار سلیمانی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محفل شعر بزرگ نگین سلیمانی به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد. 

مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه هدف از برگزاری چنین ویژه برنامه‌هایی را زنده نگه داشتن نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: این نوع برنامه‌ها نقش مهمی در شناخت و تاثیرپذیری کودکان و نوجوانان از شخصیت و سبک زندگی حاج قاسم خواهد داشت.

فتاحی گفت: کودکان و نوجوانان باید با سرداران پرآوازه‌ای مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آشنا شوند تا امثال این بزرگمرد را سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این برنامه بزرگ ادبی با حضور شاعران نام‌آشنای استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: در مجموع ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این محفل شعر ارسال شده بود که مراسم امروز با خوانش اثر ۲۰ نفر از صاحبان آثار برتر همراه بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار