گزینشگران وظیفه سنگینی بر عهده دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: با آگاهی بخشی، دیدگاه جامعه نسبت به فرآیند گزینش بهبود می‌یابد.

اموزش و پرورشبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجید یزدان‌پناه  ضمن عرض تسلیت به مناسبت وقایع تاسف‌بار اخیر از جمله شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت ایشان برای همه بسیار ناگوار بود ولی با این وجود شاهد به‌ وجود آمدن اتحاد و همدلی آحاد ملت بودیم که ثمره‌ی خون شهدای عزیزمان است.

او در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته گزینش از اهمیت این نهاد و نقش موثر آن در ورود افراد زبده به چرخه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: گزینشگران وظیفه سنگینی بر عهده دارند و عملکرد آن‌ها دارای دو بازخورد مثبت و منفی است، بدین گونه که در صورت تعلل و غفلت امکان ورود هر فردی به این چرخه مقدس وجود دارد و در مقابل آن در صورت تاثیرپذیری از حب و بغض‌های شخصی احتمال ضایع شدن حق و حقوق افراد وجود دارد.

بالاترین مقام مسئول در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: یکی دیگر از اموری که باید مد نظر قرار گیرد اصلاح دیدگاه عامه در رابطه با فرآیند گزینش است که با آگاهی‌بخشی موثر به جامعه صورت می‌پذیرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: با وجود سختی و فشردگی فعالیت هسته گزینش استان خوشبختانه شاهد عملکرد مطلوب و نتیجه‌بخش این نهاد ارزشمند هستیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.