قهرمانی وزنه برداران فارس در رقابت‌های پاراوزنه برداری بانوان ایران

بانوان فارسی در مسابقات پاراوزنه برداری کشور به دو مدال طلا رسیدند.

مختار نورافشان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: رقابت‌های وزنه برداری بانوان جانباز و معلول ایران به میزبانی تهران برگزار شد که در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، نگار قربانی‌سنگری از استان فارس با رکورد ۴۲ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

او افزود: در دسته ۵۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان هم نگار قربانی‌سنگری از استان فارس با رکورد ۴۲ کیلوگرم باز هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و مرجان قرقچیان از استان یزد با رکورد ۴۰ کیلوگرم و فاطمه ناصر از خراسان رضوی با رکورد ۳۹ کیلوگرم در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نخستین دوره مسابقات پارا وزنه برداری بانوان قهرمانی کشور، بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تیم خوزستان با کسب ۶۴ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های کرمانشاه با ۶۲ امتیاز و تهران با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم فارس جام اخلاق را بدست آورد.

۸۰ بانوی ورزشکار از ۱۹ استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، در نخستین دوره رقابت‌های پاراوزنه برداری بانوان کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار