آخرین اخبار ورزشی استان قزوین؛

مربی قزوینی در اردوی تیم ملی/ کاسپین فردا به میدان میرود

اخبار ورزشی قزوین را در روز شنبه بیست و هشتم دی ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه بیست و هشتم دی ماه، خبر‌هایی از برد تیم والیبال شهرداری در خانه،دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی شهرستان قزوین در بخش بانوان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید،مصاف تیراندازان استان با حریفان در لیگ برتر،درخشش ورزشکاران استان در رقابت‌های سه گانه قهرمانی کشور،کاسپین فردا به میدان می رود و مربی قزوینی در اردوی تیم ملی هستید.

برد تیم والیبال شهرداری در خانه

در ادامه رقابت‌های لیگ یک والیبال و در بازی هفته دوم دور برگشت، تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی خانگی برابر تیم سفیر جوان رامسر به برتری رسید.

این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سودشاگردان علی موذن به پایان رسید،با این برد تیم شهرداری قزوین به مکان دوم گروه رسید.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی شهرستان قزوین در بخش بانوان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید

در پایان دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران شهرستان قزوین که با شرکت ۱۳ تیم برگزار شد، تیم امیرالمومنین به مربیگری خانم بالدران، تیم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی فرهنگسرای شهرداری قزوین به مربیگری خانم کاسی پور و تیم آکادمی علی موذن به مربیگری خانم احمدی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان متولدین ۸۷.۸۹.۸۸ سال در سالن امیرالمومنین مینودر برگزار شد.هفته گذشته این رقابت‌ها در نونهالان ۱۳ سال برگزار شد.

مصاف تیراندازان استان با حریفان در لیگ برتر

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان و در رقابت‌های هفته ششم، در رشته تفنگ و تپانچه بادی پیگیری شد.

در فینال رشته تپانچه بادی، زینب طوماری از شهرداری قزوین و در رشته تفنگ بادی، فاطمه امینی از شهرداری قزوین عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

این رقابت‌ها در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

درخشش ورزشکاران استان در رقابت‌های سه گانه قهرمانی کشور

در پایان مسابقات تری اتلون (سه گانه) قهرمانی کشور، در رده جوانان آرین قلعه نویی و در رده بزرگسالان سید حسن بایایی از قزوین دوم شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۰ استان از سراسر کشور در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان به صورت اسپرینت (مسافت کوتاه) در بوستان جوان قم برگزار شد.

کاسپین فردا به میدان میرود

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور و در بازی هفته پانزدهم، تیم کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر آوالان کامیاران صف آرایی می‌کند.

این بازی ساعت ۱۴ در کامیاران برگزار می‌شود،تیم کاسپین هم اکنون با ۱۴ امتیاز در مکان چهاردهم گروه شمال قرار دارد.

مربی قزوینی در اردوی تیم ملی

اردوی تیم ملی ژیمناستیک برای شرکت در رقابت‌های بین المللی زیر نظر رضا خیرخواه سرمربی قزوینی در کرمان آغاز شد.

این اردو تا نیمه بهمن در کرمان برگزار می‌شود، تیم ملی ۲۶ بهمن ماه برای شرکت در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک راهی استرالیا می‌شوند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار