تابش: باید در کشور خودمان از تیم‌های آسیایی میزبانی کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: درخواست ما این است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره برگزاری جلسه میان مسئولان ورزش کشورمان و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مورد گرفتن حق میزبانی از ایران اظهار کرد: ما باید در کشورمان از حریفان خود میزبانی کنیم و هواداران ما نباید از تماشای این مسابقات محروم شوند. به طور طبیعی اگر در کشورمان بازی نکنیم در کسب امتیاز به مشکل ‌می‌خوریم.  

تابش درباره اینکه اگر از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند همچنان از تصمیم خود مبنی بر انصراف از این مسابقات کوتاه نمی‌آیند، بیان کرد: درخواست ما این است که  این مسابقات در کشورمان برگزار شود.  

تابش: اصرار به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان داریم

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیر ورزشی  است 

او درباره اینکه چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا زورش به کشور ما می‌رسد، تصریح کرد: من فکر می‌کنم این تصمیم سیاسی است چرا که کشورمان به طور کامل امن است و هیچ مشکلی نداریم. در کشور‌های دیگر تظاهرات به وفور انجام می‌شود  و حتی برخی از کشور‌ها به طور مستقیم در حال جنگ هستند و امنیت کشورمان فراتر از این کشور‌ها است. این نشان می‌دهد که تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیر ورزشی است و همیشه نهاد‌های بین المللی همانند AFC , FIFA معتقدند که سیاست نباید در ورزش کشور‌ها باشد، اما اکنون این اتفاق رخ داده و سیاست در ورزش آمده است. ما به همراه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو اصرار داریم که بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان و در ورزشگاه‌های خودمان برگزار شود.

تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان موافقت می‌کند تا قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال شود، گفت: من امروز فقط در مورد بازی‌های آسیایی صحبت می‌کنم و ۳ - ۴ روز دیگر درباره مسائل دیگر حرف می‌زنم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه تاج در مالزی است و او ۳ روز قبل از این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مطلع بوده است، گفت:  در جلسه امروز  مطرح شد که مسئولان فدراسیون فوتبال  از ۳ روز قبل از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع نداشته اند.

تابش درباره اینکه نبود کرسی‌های تاثیرگذار چقدر در تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دخیل است، بیان کرد: صددرصد این موضوع تاثیرگذار است. تاج پُست خوبی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اکنون او صددرصد مخالف این تصمیم است  و همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌های ایران برگزار شود.  

ورزشگاه نقش جهان از آبروی فوتبال ایران دفاع می‌کند 

او درباره اینکه ورزشگاه نقش جهان آمادگی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد را خیر، اظهار کرد: وضعیت ورزشگاه نقش جهان خیلی مناسب است. ما ابتدا ورزشگاه فولاد شهر را به عنوان میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی کردیم، اما اکنون شرایط ورزشگاه نقش جهان بهتر شده است و مهدی سرپرست سازمان لیگ از این ورزشگاه چند روز پیش بازدید کرد. برگزاری بازی‌های بین المللی در ورزشگاه نقش جهان باعث می‌شود که این ورزشگاه از آبروی فوتبال ایران دفاع کند.

تابش درباره اینکه در صورت جلسه‌ای که به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده چه مسائلی مطرح شده است، گفت: ما اجازه نداریم به طور دقیق درباره صورت جلسه امروز صحبت کنیم. یک مقدار تحمل کنید نتیجه اعلام می‌شود. وزارت ورزش و جوانان درباره صورت جلسه صحبت می‌کند.

تابش: اصرار به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان داریم

ما به برگزاری بازی با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث هم معترضیم

مدیرعامل سپاهان بیان کرد: ما حتی در مورد برگزاری بازی با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث هم اعتراض داریم چرا که ما مشکلی برای برگزاری مسابقه در کشورمان نداریم و بهترین میزبانی را می‌توانیم انجام بدهیم.

او درباره اینکه پیش بینی اش از رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا چیست، گفت: ما خیلی امیدوار هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خوبی بگیرد.


بیشتر بخوانید: میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث!


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار