مهترین راه‌ها برای اشتغالزایی جذب سرمایه گذاری در استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه یکی از مهترین راه‌ها برای اشتغالزایی را جذب سرمایه گذاری در استان اعلام کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه یکی از مهترین راه‌ها برای اشتغالزایی را جذب سرمایه گذاری در استان اعلام کرد وگفت : مجوز سرمایه گذاری در استان ظرف ۲ هفته صادر خواهد شد.

او گفت : تنها در مواردی خاص همچون نیاز به کار کارشناسی امکان دارد زمان صدور مجوز طول بکشد.

او با اشاره به برگزاری ۲ همایش تخصصی سرمایه گذاری در کرمانشاه، گفت: تا پایان سال سه همایش تخصصی سرمایه گذاری دیگر برگزار خواهیم کرد.

حاتمی با اشاره به حضور سرمایه گذاران در پروژه‌های عمرانی گفت: ۲۰ پروژه شهری را برای سرمایه گذاری اعلام کرده ایم و این پروژه‌ها را به صورت روزانه رصد می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به حمایت از مشاغل کوچک اشاره کرد و گفت: به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دنبال حمایت از مشاغل کوچک و زودبازده هستیم.

حاتمی گفت: ۴۰ کالا تولیدی کرمانشاه را به عنوان کالا‌های پرمزیت شناسایی کرده ایم که می‌توانند برای استان سودآور و اشتغالزا باشند.

او با اشاره به اینکه تاکنون کالا‌هایی همچون پشم و عسل معرفی شده اند، افزود: دیگر کالا‌ها را نیز به مرور زمان با برنامه‌های مدون معرفی خواهیم کرد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از ظرفیت‌های بهزیستی، بنیاد برکت و کمیته امداد برای حمایت از مشاغل کوچک بهره خواهیم گرفت، افزود: یکی دیگر از راهکار‌های اصلی ما به منظور ایجاد اشتغال پایدار حمایت از واحد‌های تولیدی ضعیف و فعال سازی واحد‌های راکد است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.