خرید امکانات و تجهیزات هوشمندسازی ۲۰۰ کلاس

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، از خرید امکانات و تجهیزات هوشمندسازی ۲۰۰ کلاس درس توسط این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه مطابق با آمار حدود پنج هزار کلاس درس توسط این اداره کل از قبل هوشمندسازی شده و این روند همچنان ادامه دارد، گفت : بخشی از این روند در گذشته توسط آموزش و پرورش انجام شده و مابقی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام و در حال انجام است.

 او گفت : امسال طبق برنامه خرید تجهیزات حدود ۲۰۰ کلاس درس صورت گرفته که به محض وصول در اختیار آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه افزود: در شهرستان‌های استان نیز مدارس بالای پنج کلاس درس هوشمندسازی شده اند و در مدارس بیش از سه کلاس درس نیز حداقل یک کلاس هوشمند سازی شده است.

 نظری،گفت: این کلاس ها دارای یک کامپیوتر و یا لب‌ تاپ، یک دیتا پروژکتور و همچنین یک بُرد هوشمند است که بخش سخت افزاری هوشمندسازی و مورد تعهد این اداره کل و قسمت نرم افزاری آن در اختیار آموزش و پرورش است.

او گفت: نحوه آموزش در این کلاس ها با استفاده از قلم الکترونیکی، لوح فشرده و نوارهای ویدئویی است که شیوه نامه تدریس در این حوزه توسط معاونت پژوهش آموزش و پرورش طراحی و تدوین شده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار