ضرورت کیفیت بخشی به برنامه‌های دهه فجر در مرکز مازندران

فرماندار شهرستان ساری گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری در جلسه هماهنگی چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه تبیین و تشریح عظمت و شکوه انقلاب به نسل جوان ضروری است، گفت: یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بهره گیری از برنامه‌های فرهنگی است و همه دستگاه‌ها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند. ‎

او افزود: در این برهه از زمان که ایادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بر ملت ماعلاوه بر فشار‌های اقتصادی با حیله و نیرنگ تلاش در تفرقه بین مردم را دارند نیاز به هوشیاری بیش از پیش است.

رضایی با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود که دهه فجر به صورت باشکوه و درشان نظام اسلامی برگزار شود، گفت: با توجه به شرایط کمی و کیفی برنامه‌ها باید برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و جدید جامعه تلاش شود.

فرماندار شهرستان ساری ا اشاره به هجمه‌های بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: همه مردم و مسئولان در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان ایستادگی خواهند کرد و اجازه توطئه افکنی به بیگانگان را در امور داخلی کشور نخواهند داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار