۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر گفت:حدود ۳ هزار نفر در امور اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیت و پشتیبانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند.

همکاری ۳۰۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در شهرستان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر بیان کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیئت‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضا شعب، کاربران، رانندگان و نیرو‌های خدماتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرمانداری شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند که با احتساب هیئت نظارت، نیروی انتظامی و پشتیبانی این تعداد به حدود ۳هزار نفر می‌رسد.

او با بیان اینکه رده‌ها، عوامل و دست اندرکاران انتخابات شهرستان بوشهر تعیین و سازماندهی شده اند افزود: بسیاری از این عوامل از ماه‌ها قبل فعالیت خود را به منظور اجرای انتخابات شروع کرده اند و با همکاری همه عوامل، شرایط لازم برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات در سطح شهرستان فراهم و مهیا شده است.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر در ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.