مبلمان معابر شهر یزد نوسازی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: مبلمان معابر پرتردد شهر یزد با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال نوسازی می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صفدر پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: مبلمان معابر پرتردد شهر یزد با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال نوسازی می‌شود.

او با بیان اینکه عملیات نصب مبلمان شهری در معابر عمومی در حال اجرا است، افزود: تاکنون تعداد صد عدد نیمکت و صد عدد سطل زباله در معابر خیابان امام خمینی، دهم فروردین، فرخی، بلوار منتظر قائم، طالقانی، مطهری و معابر آزادشهر و میدان مجاهدین نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد اضافه کرد: مبلمان خریداری شده از جنس چوب حرارت دیده است که علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، با توجه به شرایط اقلیم یزد که دارای اختلاف دمای زیادی در فصول سرد است گرما و سرما را کمتر انتقال و شرایط مطلوب را جهت استفاده شهروندان فراهم می‌نماید.

صفدر پور تصریح کرد: هدف از این اقدام را توسعه امکانات شهری و زیبا سازی سطح شهر با توجه به نزدیک به پایان سال و تعطیلات نوروزی دانست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار