استاندار تهران مطرح کرد؛

یائسگی زودرس خانم‌ها اثر جدید آلودگی هوای تهران است

محسنی بندپی گفت از عوارض جدید ناشی از آلودگی هوا کاهش ذخایر تخمدانی خانم‌ها و جلو انداختن سن یائسگی است.

یائسگی زودرس خانم‌ها اثر جدید آلودگی هوای تهران استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان جلسه کارگروه آلودگی هوا گفت: یکی از معضلات ما آلودگی هوا است که روز به روز بیشتر و اثرات منفی آن هم روشن می‌شود.

استاندار تهران با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین آلودگی هوا و بیماری‌ها وجود دارد، گفت: اثر جدید آلودگی هوا ارتباط آن با کاهش ذخایر تخمدانی خانم‌ها و جلو انداختن سن یائسگی زنان است.

او با بیان اینکه اولویت کار ما آموزش و فرهنگ‌سازی است، اظهار کرد: فضای سبز هم می‌تواند در کاهش آلودگی هوا موثر باشد.

محسنی بندپی تصریح کرد: در آنالیز آلاینده‌های هوا که مهمترین آثار منفی را بر هوای تهران دارند ذرات معلق بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار تهران گفت: ۳۳ درصد آلودگی هوا ناشی از خودرو‌های دیزلی و ۲۸ درصد نیز به خاطر خودرو‌های بنزین سوز است.

استاندار تهران در ادامه به موضوع انتشار بوی نامطبوع در شهر تهران پرداخت و گفت: اینکه شهروندان در مورد این موضوع مطالبه گری می‌کنند نشان از ارتقای دانش آن‌ها دارد.

استاندار تهران با بیان اینکه مطالعه بر روی آرادکوه کانال فاضلاب و دام گستر‌ها به عنوان منابع انتشار بو در حال انجام است،گفت: در این مطالعه سهم هر کدام از این منابع حدود ۳۰ درصد عنوان شده است و قرار شده که محیط زیست این کار را دنبال کند و اساتید دانشگاه‌ها را به مشارکت طلبد که بر مبنای کار علمی این وضعیت را دنبال کنند.

او خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف منشا انتشار بوی نامطبوع موضوع دیروز و امروز و فردا نیست و لذا هر سه موردی که به عنوان منشاء این دو مطرح هستند باید به طور دقیق مورد بررسی و مطالعه قرار گیرند تا نتیجه نهایی حاصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۹ دی ۱۳۹۸
استاندار از کی پزشک شده!!!!!
آخرین اخبار