وزارت دفاع روسیه: بیش از ۲۰ هزار تروریست جبهه‌النصر در ادلب حضور دارند

وزارت دفاع روسیه ضمن ابراز نگرانی از تحرکات مسلحانه تروریست‌ها در شمال شرق سوریه اعلام کرد که بیش از ۲۰ هزار تروریست در ادلب حضور دارند.

تروریست ها

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، سرلشکر یوری بورنکوف، فرمانده ارشد روسی حاضر در سوریه روز شنبه گفت: «گروه‌های تروریستی و مسلح در ادلب همچنان فعالیت منفی خود را ادامه می‌دهند و سایت‌های ارتش سوریه و برخی مراکز مسکونی را بمباران می‌کنند.»

وی اظهار داشت: «گروهی از افراد مسلح که تعداد آن‌ها تا ۵۰ نفر تخمین زده شده، با پشتیبانی وسایل نقلیه زرهی و ۶ تانک، عصر روز جمعه سعی کردند تا به سایت‌های ارتش سوریه در منطقه فوق‌الذکر حمله کنند. این رویارویی تا ۱۸ ژانویه ادامه داشت.»

این افسر روسی اعلام کرد: «گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره) که تعداد آن‌ها از ۲۰ هزار نفر هم فراتر می‌رود، به حمله به مواضع نیرو‌های دولتی در حومه حلب ادامه می‌دهد.»

ژنرال بورنکوف گفت که طی روز جمعه، گروه‌های مسلح تروریستی ۶۶ منطقه از ارتش سوریه در منطقه ادلب را بمباران کردند. این فرمانده نظامی همچنین از گروه‌های تروریستی خواست تا اقدامات مسلحانه را کنار بگذارند و به مسیر حل و فصل مسالمت آمیز بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۰۲:۴۳ ۲۹ دی ۱۳۹۸
وقتی ترکیه ادعا میکند آرامش در لیبی از ترکیه میگذرد منظورش اینست که این تروریست‌ها را میفرستد آنجا تا بیشتر نابودکنند لیبی را
آخرین اخبار