در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

شعار دهه فجر امسال اعلام شد/تقارن چهلم سردار دل‌ها با یوم الله ۲۲ بهمن

دهه فجر امسال با شعار انقلاب اسلامی،زنده و پویا در پرتو ولایتمداری،جهاد و مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،لطفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یوم الله ۲۲ بهمن روز نفی نظام سلطه است و هم زمانی این روز با اربعین (چهلم) سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به این روز ظرفیت دو چندانی برای نفی استکبار جهانی بخشیده است.

او افزود:دهه فجر امسال با شعار انقلاب اسلامی، زنده و پويا در پرتو ولايتمداری، جهاد و مقاومت پرشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود.

او با اشاره به این که نظام سلطه و دنباله رو‌های داخلی آن به دنبال تضعیف این روز هستند افزود: برای تمام روز‌های دهه فجر برنامه ریزی‌های منسجمی صورت گرفته و روز ۲۲ بهمن با عنوان حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها نقطه و کانون محوری این دهه در مبارزه و نفی با نظام سلطه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به جایگاه برجسته راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: به دلیل اهمیت راهپیمایی این روز تا ۲۲ بهمن هیچ راهپیمایی در سطح استان نخواهیم داشت.

برگزاری تور روایت انقلاب اسلامی، تئاتر‌های خیابانی، نمایشگاه عکس، اجرای سرود‌های انقلابی، جنگ‌های خیابانی، المپیاد ورزشی، مسابقات ورزشی، تجمع ۲ هزار نفری دختران دانش آموز با عنوان دختران حاج قاسم از جمله برنامه‌های استان در دهه فجر امسال است که در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه اعضا برنامه‌های اجرا شده دهه بصیرت و دیدار مردم انقلابی قم با رهبر معظم انقلاب در نوزدهم دی ماه را بررسی کردند.

لطفی با قدردانی از حضور پرشور مردم در برنامه دیدار ۱۴ دی ماه گفت: برخی به دلیل محدودیت فضا در حسینیه امام خمینی فرصت دیدار با مقام معظم رهبری را پیدا نکردند، اما تدبیری اتخاذ می‌شود که این افراد در اولویت اعزام در سال آینده باشند.

او با بیان اینکه دیدار امسال مردم قم با رهبر معظم انقلاب بسیار حساس و مهم بود افزود: برخی افراد بدون داشتن کارت ورود به این دیدار می‌آیند تا شاید در صورت امکان فرصت دیدار داشته باشند، اما امسال به دلیل استقبال بی نظیر مردم امکان حضور این افراد ممکن نشد.

لطفی همچنین وظیفه شناسی مردم را عامل اصل برپایی باشکوه مراسم تشییع سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش عنوان کرد و افزود: برگزاری باشکوه مراسم تشییع در شهر‌های مختلف ایران و عراق نشان دهنده محبتی است که خدا در دل مردم ایجاد کرده و هرچند دشمنان سرمایه گذاری وسیعی کرده بودند بصیرت مردم خنثی کننده تمام این فتنه‌ها بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار