برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس/ تاکید بر برخورد قاطع با تصمیمات غیرورزشی AFC

جلسه هیئت مدیره پرسپولیس با حضور گل محمدی و پیروانی برگزار شد.

برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیسبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی و افشین پیروانی در باشگاه برگزار شد.

در این جلسه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از روند مذاکرات برای جذب یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به اعضای هیات مدیره ارائه کرد.

این در حالی است که اعضای هیئت مدیره پیش از این موافقت خود را با جذب گل‌محمدی اعلام کرده بودند و پس از توضیحات انصاری‌فرد در جریان کامل جذب کادر فنی جدید و بازیکنان خارجی قرار گرفتند.

در این جلسه که یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی هم در آن حضور داشتند مدیر تیم پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شرایط این تیم به اعضای هیات مدیره ارائه کرد.

همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس برنامه‌های خود را به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد. اعضای هیات مدیره برای سرمربی جدید پرسپولیس در مدت زمان قراردادش با این باشگاه آرزوی موفقیت کردند و ابراز امیدواری نمودند تا او بتواند نتایج خوب پرسپولیس را تداوم بخشد.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تصمیمی که کمیته مسابقات برای محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی اتخاذ کرده صحبت کردند.

مدیرعامل اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که کمیته اجرایی لیگ‌قهرمانان‌آسیا این تصمیم عجیب را وتو کند.

از طرف دیگر در این جلسه مقرر شد برخورد قاطعی با تصمیمات غیر ورزشی کنفدراسیون شده و اگر تصمیم نهایی کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی باشد در آن صورت همه تیم‌ها از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ کناره گیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.