تفویض تمام امور مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : تمام امور مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی از فردا (یکشنبه ۲۹ دی ماه) به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«احسان صلاحی» معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : در راستای اجرای اصل ۴۴ مبنی بر کوچک سازی دولت و نیز تسریع در روند خدمات رسانی به مراجعین، از ۲۹ دیماه سالجاری کلیه امور مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود.

او گفت : به منظور اجرای این تصمیم تاکنون نشست‌های متعددی در خصوص تفویض اختیارات مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی با خانه صنعت و معدن برگزار شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: اعضای توانمندی در ترکیب فعلی خانه صنعت و معدن استان وجود دارند و با وجود اینکه مدت کوتاهی است که کارگروه کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید به آن‌ها واگذار شده، موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه کسب کرده‌اند.

صلاحی افزود: تفویض اختیارات مربوط به صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن استان مقدمه‌ای برای واگذاری دیگر وظایف مرتبط با حوزه صنعت و معدن خواهد بود که امیدواریم با همراهی و تعامل بیشتر این مهم محقق شود.

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن ، اجرااصل ، صدورجواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار