کمک به سیل زدگان با هماهنگی هلال احمر فرستاده شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از خیران و سازمان‌های مردم نهاد خواست برای فرستادن کمک‌ها به سیل زدگان با این جمعیت هماهنگ باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تشکر از خیرانی که در کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان پیشگام هستند، گفت: متولی توزیع کمک میان سیل زدگان، هلال احمر است و از خیران و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم برای فرستادن کمک‌هایی که جمع آوری کرده‌اند، با ما هماهنگ باشند تا توزیع کمک‌ها مدیریت شود.

او بیان کرد: تا کنون دو محموله کمک از این استان به مناطق سیل زده فرستاده شده که شامل مواد غذایی بوده است. یکی از محموله‌ها شامل ۲۲ تن مواد غذایی بوده که چهارشنبه شب (۲۶ دی) فرستاده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: محموله دوم نیز شامل ۳.۵ تن گوجه فرنگی و بادمجان به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال بود که دو کشاورز هم استانی اهدا کردند و دیروز (شنبه ۲۸ دی) با دو دستگاه خودرو ایسوزو به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

حاجیانی با اشاره به آمادگی ۲۸ پایگاه هلال احمر برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به سیل زدگان ادامه داد: این پایگاه اها در شعب شهرستانی هلال احمر و میدان‌های اصلی هر شهر مستقر هستند و علاوه بر این مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها یا از طریق کد دستوری #۱۱۲* واریز کنند.

او گفت: تا دیروز ۱۰۰ دست لباس، ۶۰ بسته آب معدنی، ۱۰۰ تخته پتو، دو هزار و ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲۴۰۰ قوطی کنسرو و ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد به پایگاه‌ها تحویل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین اقلام مورد نیاز سیل زدگان را پتو، زیرانداز، موکت نو، انواع کنسرو، لوازم غذایی و بهداشتی، عنوان کرد.

حاجیانی با اشاره به حضور دو گروه هلال احمر بوشهر در مناطق سیل زده، بیان کرد: یک گروه درمانی هم در آماده باش هستند که در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.