رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

صفر شدن کسری بودجه شهرداری تهران تا انتهای آذر ماه

هاشمی درباره انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی و گزارش درآمد هزینه شهرداری تهران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در سخنان پیش از دستور یکصد و نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به بارش رحمت الهی، گفت: باید تشکر کنم از همکاران در شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به شهروندان در جهت برف‌روبی و پاکسازی معابر پایتخت و امیدوارم رسانه‌ها نیز بی‌طرفانه این خدمت‌رسانی را منعکس کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نکته دیگری که امیدوارم رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران در گزارش عملکرد مالی خود به آن اشاره کند این است که بدون در نظر گرفتن بودجه نقدی ما شاهد کاهش هزینه‌ها هستیم که نشان می‌دهد به میزان ۹۲ درصد سقف بودجه هزینه شده و ۸ درصد زیر فقر بودجه استفاده شده است.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: درآمد‌های شهرداری به میزان ۹۹ درصد محقق شده و این بدین معنی است که کسری بودجه به نزدیک صفر رسیده است.

او با اشاره به درآمد‌های پایدار شهرداری تهران گفت: زمانی که داشتم گزارش مالی را می‌خواندم حس خوبی پیدا کردم و آن این بود که درآمد‌های پایدار شهرداری نیز تا ۵۰ درصد رسیده، اما باید به این نکته اشاره کرد که باید به بودجه غیر نقدی نیز با اهمیت نگاه شود تا طرح توسعه‌ای پایتخت کاهش پیدا نکند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی گفت: همان طور که می‌دانید به واسطه حوادث تلخ دی ماه و رد صلاحیت‌های انجام شده هنوز انتخابات شور لازم را پیدا نکرده است و امیدواریم در هفته آینده شاهد اوج گرفتن شور انتخاباتی مجلس در کشور باشیم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به خطبه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اخیر گفت: با توجه به خطبه رهبر معظم انقلاب ما با تهدید و چالش‌های زیادی مواجه هستیم که تنها راه آن مقاومت و افزایش قدرت ملی است و امیدواریم افزایش مشارکت عمومی در انتخابات فضای خوبی ایجاد کند و شورای نگهبان نیز به عنوان فیلتر انتخاباتی به درستی مسئولیت خود را انجام دهد.

او تأکید کرد: اگر جامعه‌ای حس کند که بی‌طرفی برای رد صلاحیت‌ها وجود دارد می‌توانیم شاهد افزایش مشارکت‌ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار