بررسی نهایی لایحه بودجه شهرداری اصفهان در ۲۷ بهمن ماه

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۲۷ بهمن ماه بودجه شهرداری اصفهان در جلسه علنی شورای شهر نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک سالروز تاسیس شورا‌های  آموزش و پرورش در پنجشنبه گذشته، خاطر نشان کرد: این شورا‌ها مثل یک راهبر عمل می‌کنند و ارتباط خوبی با شورای اسلامی شهر دارند.

نصر اصفهانی با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه اظهار کرد: ایشان با تاکید بر وحدت و همدلی آحاد مردم، به حضور حداکثری در انتخابات و هم چنین زمینه بازگشت افرادی که رد صلاحیت شده، ولی مورد وثوق جامعه هستند اشاره کردند. ما اگر میخواهیم بگوییم مجلس عصاره فضیلت یک ملت است نباید موجب بی انگیزگی در جامعه شویم و مبادا حق و حقوقی از کسی ضایع شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه افزود: ضمن همدردی با مردم سیستان و بلوچستان، از شهرداری اصفهان جهت اعزام نیرو‌های کمکی تشکر میکنیم و شورای اسلامی شهر اصفهان نیز مبلغی را جهت کمک در نظر گرفته است.

علیرضا نصر اصفهانی در خصوص تقدیم بودجه اعلام کرد: امروز لایحه بودجه ارائه خواهد شد و تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن بودجه بررسی خواهد شد و سپس در جلسات تلفیق کار شروع خواهد شد و در روز ۲۷ بهمن بررسی بودجه نهایی را در جلسه علنی انجام خواهیم داد.

او در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از چند روز گذشته شاهد بازگشایی آب رودخانه زاینده رود هستیم و امیدواریم این تدبیر ادامه یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.