صدور بیش از ۴۰ هزار فیش عوارض نوسازی

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: بیش از ۴۰ هزار فیش عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند در سطح منطقه چهار توزیع شد.

صدور بیش از ۴۰ هزار فیش عوارض نوسازیربی سعادت، مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:  با توجه به اینکه پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان به توسعه کمی و کیفی منطقه کمک می کند، یکی از راه های تحقق درآمد های پایدار و کمک به عمران و آبادانی، پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند توسط شهروندان است که امیدواریم این مهم توسط شهروندان مورد توجه قرار بگیرد.

سعادت افزود: واحد نوسازی منطقه، پس از محاسبه عوارض نوسازی شهروندان در سال جاری، بیش از ۴۰ هزار فیش برای پرداخت عوارض صادر و توزیع کرده است.

او  با اشاره به روش های مختلف پرداخت عوارض گفت: شهروندان می توانند با حضور در واحد نوسازی منطقه یا از طریق سامانه اینترنتی my.karaj، دستگاه‌های خودپرداز و شعب بانک شهر نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

مدیر منطقه 4 شهرداری کرج افزود: شهروندان می توانند درصورت پرداخت به موقع عوارض نوسازی از ۱۰ درصد تخفیف خوش حسابی برخوردار شوند.

سعادت گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه ایراد در فیش ها به واحدنوسازی منطقه مراجعه کنندو جهت کسب اطللاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۳۳۴۰۲۰۰۱ داخلی ۱۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ر . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.