جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج:

تردد در معابر روان است / آماده باش یک هزار نیروی خدمات شهری

جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت:عوامل ستادی و اجرایی شهرداری کرج با بهره گیری از ادوات و تجهیزات لازم، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

تردد در معابر روان است / آماده باش یک هزار نیروی خدمات شهریسید محمدجواد حسینی، جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: یک هزار نیرو خدمات شهری در حال حاظر در سطح مناطق شهر آماده برطرف کردن هرگونه مشکل احتمالی ناشی از بارش برف هستندو ماشین آلات و تجهیزات لازم نیز در سطح مناطق بکار گرفته شده است.

حسینی با اشاره به استقرار ماشین آلات زمستانی در شب گذشته با توجه به کاهش دما و احتمال بارش برف، افزود: از بامداد امروز با توجه به شروع بارندگی پخش شن و نمک در سطح معابر صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به افزایش حجم بارش اقدامات برف روبی با ستفاده از تجهیزات و ماشین آلات زمستانی و محلول یخ زدا در حال انجام است.

جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: پاکسازی معابر اصلی، بزرگراه ها و پل ها در اولویت برف‌روبی است.

حسینی همچنین از پاکسازی معابر فرعی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فردا احتمال یخبندان در سطح معابر وجود دارد عملیات نمک پاشی همچنان ادامه دارد و کلیه نیرو ها در آماده باش کامل قرار دارند.

او با اشاره به باز بودن راه‌های اصلی و فرعی استان افزود: تلاش تمامی عوامل براینکه راه ها و معابر فرعی باز و تردد برای شهروندان آسان و بی خطر باشد.

انتهای پیام /  ر. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.