رئیس ستاد برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه ای:

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان شمالی

رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان شمالی در رویداد مسابقات بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور مقامات کشوری و بین المللی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی بیگ زاده رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با اعلام حضور وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سفیر قزاقستان گفت:  بعد از برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان، استان خراسان شمالی از تاریخ ۲۸ دی تا دوم بهمن برای دومین بار میزبان یک رویداد بین‌المللی ورزشی دیگر می‌باشد.

بیگ زاده افزود: افتتاحیه این مسابقات در روز ۳۰ دی ماه با حضور وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس کنفدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور برگزار می‌شود.
وی از حضور ۱۹ تیم خارجی در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: ایران، لهستان، استونی، ترکیه، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه و کامرون کشور‌های حاضر در این مسابقات هستند.

بیگ زاده گفت: تمهیدات لازم برای اسکان، تغذیه، ترابری و امنیت ورزشکاران و مهمانان پیش‌بینی شده است و از امروز فروش بلیط مسابقات در سالن ورزشی شهید علیدخت آغاز می‌شود و قیمت هر بلیط ۵ هزار تومان می‌باشد.

او تاکید کرد: سهمیه لازم برای حضور دانش آموزان روستایی، افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران لحاظ شده است.

رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی عنوان کرد: برگزاری مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در ایران بوده است و با حضور ۸۶ کشور، فدراسیون جهانی این ورزش تشکیل شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.