خلیج فارس مواج می‌شود/ ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه

خلیج فارس از فردا تا بامداد سه‌شنبه به علت وزش باد‌های شدید شمال غربی مواج خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اواخر وقت امروز در استان شاهد بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و در برخی مناطق مستعد ریزش تگرگ خواهیم بود و از بامداد فردا با شمالی شدن جریانات، سامانه بارشی نیز از استان به تدریج خارج خواهد شد.

زهرا راستگو افزود: فردا تا بامداد سه‌شنبه به علت وزش باد‌های شدید شمال غربی خلیج فارس مواج خواهد بود.

او بیان کرد: چهارشنبه نیز با ورود سامانه بارشی جدید به استان، آسمان استان ابری همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به پیش بینی وضع جوی و دریایی استان تا پیش از ظهر فردا، گفت: فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهیم داشت.

راستگو، جهت وزش باد  را در این مدت، بیشتر جنوب شرقی تا جنوبی غربی و فردا شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت اعلام و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی کرد.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۲ بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۲۱ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۵:۵۲ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۱ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.