همراه با پویش مهربانی در البرز

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد گفت: جهت کمک به هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به طرح پویش مهربانی بهزیستی ملحق شوید.

ناصر زمانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: طرح پویش مهربانی طرحی با محوریت کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می‌باشد که توسط بهزیستی در کل شهرستان‌های استان البرز در حال اجرا است.

زمانی افزود: مردم شریف و عزیزمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز واریز نمایند.

او در ادامه گفت: همچنین کمک‌های غیرنقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده که شامل لباس گرم، پتو، پک‌های موادغذایی، ظروف یکبار مصرف، پیک نیک، چادر‌های مسافرتی، آب معدنی، لوازم بهداشتی بانوان و کودکان، کنسروجات و... است را به پایگاه جمع آوری آن در محل اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد به آدرس سایت اداری نظرآباد_ واحد مشارکت‌های مردمی این اداره در طبقه همکف تحویل دهند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد در پایان افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره تماس ۰۲۶۴۵۴۰۳۳۸۲_۵ داخلی ۲۳ تماس حاصل نمایید تا همکاران ما اطلاعات بیشتری را در اختیار خیرین عزیز و کسانی که قصد کمک و همراهی دارند قرار دهند.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.