جاده‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده هستند

سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: همه جاده‌های استان لغزنده هستند و رانندگان وسایل نقلیه باید در حین حرکت در جاده‌ها سرعت مطمئن را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ کریمی نژادسرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: همه جاده‌های استان لغزنده هستند و رانندگان وسایل نقلیه باید در حین حرکت در جاده‌ها سرعت مطمئن را رعایت کنند.

سرهنگ کریمی نژادافزود: در اتوبان پیامبر اعظم (ص) محور زنجان تبریز، محور مراغه هشترود، محور بناب ملکان و بناب عجب شیر، محور سرچم میانه و اتوبان شهید کسایی برف و کولاک سنگین گزارش شده است.

او گفت: هم اکنون مشکل خاصی در تردد وجود ندارد و همه راه‌های اصلی و فرعی استان باز هستند و فقط راه‌های روستایی منتهی به کوهستان در شهرستان‌های هشترود، بستان آباد و چاراویماق به علت بارش سنگین برف مسدود شده و برف روبی این راه‌ها در اولویت قرار گرفته است.

سرپرست پلیس راه استان گفت: به دلیل مه غلیظ دید رانندگان در گردنه‌های کوهستانی کاهش یافته است.

او با تاکید بر این‌که هم استانی‌ها از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند، گفت: هم استانی‌ها در صورت امکان سفرهایشان را تا مساعد شدن شرایط جوی به تاخیر بیندازند.

مناطق مختلف آذربایجان شرقی از چهار روز قبل شاهد بارش برف است به گونه‌ای که ارتفاع برف در شهرستان عجب شیر به بیش از نیم متر می‌رسد؛ همچنین گفته می‌شود ارتفاع برف در بلندی‌ها و مناطق کوهستانی به بیش از یک متر می‌رسد.

بارش برف سنگین باعث شد دیروز راه ۵۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بسته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار