مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خبرداد؛

آمادگی کامل نیرو‌های راهداری در استان سمنان

منصورکیایی از آمادگی کامل نیرو‌های راهداری برای انجام عملیات راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت : با تلاش شبانه‌روزی راهداران، انجام به‌موقع عملیات راهداری زمستانی و حضور دستگاه‌های امدادی و خدماتی، تمام محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها برقرار است.

او با اشاره به شرایط جوی روز‌های گذشته افزود: پس از اطلاع از شرایط آب و هوایی و ورود سامانه‌های بارشی، امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها مستقر و هم‌زمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری زمستانی شامل برف‌روبی، نمک‌پاشی در ۳۱۵ کیلومتر از جاده‌های استان سمنان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه این عملیات در محور‌های سمنان – فیروزکوه، دامغان – سمنان (گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولادمحله – پشتکوه، شهمیرزاد- چاشم- خطیرکوه، ایوانکی – آبسرد و مهدی‌شهر- شهمیرزاد، انجام شده است، گفت: ۲۶۵ تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورد استفاده قرار گرفته است.

منصورکیایی از مردم خواست ضمن پرهیز از تردد‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار