بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ دی ماه ۹۸؛

وقوع تصادف مرگبار/اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی/ کشف ۲۱ سلاح

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در جاده رشت - فومن

سرهنگ حسین محمد پور، رئیس پلیس راه گیلان امروز گفت: برخورد پژو ۲۰۶ با دیواره بتونی کنار جاده رشت - فومن یک کشته و ۲ زخمی برجا گذاشت.
او افزود: این حادثه در محدوده روستای کلاشم بالا رخ داد که پژو ۲۰۶ بعد از انحراف با دیواره بتونی حاشیه جاده برخورد کرد.

رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ که مردی ۴۳ ساله بود در دم جان باخت، گفت: راننده و سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسین محمد پور تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف مرگبار را تخطی از سرعت مطمئنه راننده پژو ۲۰۶ اعلام کرد‌ند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۱۲۹ فقره سرقت کشف شد و ۹۱ سارق دستگیر شدند.

او افزود: همچنین ۱۶۹ معتاد متجاهر و ۱۱ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رشت گفت: ۵ کیلو و ۷۷۷ گرم مواد مخدر هم در این مدت کشف شد.

سرهنگ علی رمضانی افزود: ۲۹ خودرو و ۱۵ موتورسیکلت به دلیل داشتن حکم قضائی، نداشتن مدارک، کلاه ایمنی، حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او همچنین از دستگیری ۱۹۴ فرد تحت تعقیب در این مدت خبر داد و تصریح کرد: متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۲۱ قبضه اسلحه شکاری در آستارا

مصطفی فلاح مجاور، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آستارا گفت: کارکنان یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان از ابتدای فصل شکار تاکنون ۲۰ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح قاچاق به همراه ۴ قطعه لاشه پرنده کشف و ضبط کردند.

او افزود: ۲ شکارچی متخلف نیز هنگام شکار دستگیر و با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

نقره داغ شدن صاحب یک بنگاه معاملات ملکی در رشت

منصور انصاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: با شکایت یک شهروند رشتی مبنی بر اینکه صاحب یکی از بنگاه‌های معاملات ملکی شهر رشت بابت کمسیون معامله ملک، وجه اضافی از وی گرفته است، یکی از شعبات این اداره کل موضوع را پیگیری کرد.

او افزود:پس از احضار متهم و شنیدن دفاعیات وی، اتهام انتسابی وارد دانسته و متهم را به پرداخت جریمه ۵۴۳ میلیون ریال در حق دولت و ۲۷۱ میلیون ریال به شاکی محکوم شد.

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.