برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در مراکز اقامتی بجنورد

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی بجنورد و حضور ورزشکارانی از ۲۲ کشور جهان گفت: صنایع‌دستی و سوغات خراسان شمالی برای این ورزشکاران در مراکز اقامتی بجنورد، در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی عابدی معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: صنایع‌دستی نشان‌دهنده هویت و فرهنگ مردمان هر سرزمینی است که تلاش داریم با برپایی نمایشگاه‌های مختلف به معرفی این فرهنگ کمک کنیم.

عابدی با تأکید بر اینکه سعی کردیم از تمام فرصت‌های پیش رو برای معرفی و شناخت هنر و صنایع‌دستی استان استفاده کنیم، عنوان کرد: میزبانی خراسان شمالی از این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است.

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: «با توجه به اینکه در آذرماه گذشته نیز استان میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان بود، غرفه‌های صنایع‌دستی در محل برگزاری این رویداد برپا و استقبال خوبی نیز از سوی بازدیدکنندگان و ورزشکاران خارجی شد.

سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به‌صورت رسمی از ۳۰ دی‌ماه تا دوم بهمن‌ماه ۹۸ به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.