۱۰ ورزشکار خوزستانی آماده حضور در رقابت‌های کشوری

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان از حضور تیم استان با ۱۰ ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردوان قاسمی، رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان گفت: مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور و انتخابی تیم‌ملی، فردا یکم بهمن ماه در خراسان رضوی آغاز می‌شود که تیم استان با ۱۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

او با بیان اینکه این مسابقات تا ۴ بهمن‌ماه و در ۲ کلاس راست دست و چپ دست برگزار می‌گردد، اظهار داشت: تیم استان با آمادگی خوبی در این مسابقات شرکت می‌کند و ورزشکاران ما شانس کسب مدال و عضویت در تیم‌ملی را دارند.

قاسمی بیان کرد: هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان تاکنون برنامه‌های خوبی برای رونق و توسعه هر چه بیشتر رشته‌های تحت پوشش در استان داشته و هدف این است که ورزشکاران خوزستانی بیش از پیش در میادین مختلف خود را نشان دهند و به موفقیت برسند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان افزود: همچنین مسابقات قهرمانی پرس‌سینه با لوازم و بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور جام فجر، گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از روز گذشته (۲۹ دی) به میزبانی ملی‌حفاری در اهواز آغاز شده است و امیدوارم شاهد رقابت خوبی بین شرکت‌کنندگان باشیم. ۴۱۰ ورزشکار در قالب ۴۰ تیم در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.