نمایش روایت مردی که از پیله رها شد در امیدیه اجرا شد

نمایش «روایت مردی که از پیله رها شد» از سوی گروه تئاتر نیکان به مدت ۳ شب در پلاتو ارغوان شهرستان امیدیه به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمایش «روایت مردی که از پیله رها شد» از سوی گروه تئاتر نیکان به مدت ۳ شب در پلاتو ارغوان شهرستان امیدیه به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «روایت مردی که از پیله رها شد» به نویسندگی و کارگردانی حمزه حمید ساعت ۱۹ در پلاتو ارغوان امیدیه اجرا گردید.

در این نمایش عماد حمیداوی و امین چراغی به عنوان بازیگر حضور دارند و هادی حق نویس تهیه کننده نمایش است این اثر موضوعی اجتماعی دارد، روایت نویسنده‌ای ست که در ذهن خود با شخصیت داستان اش روبرو می‌شود. نویسنده از شرایط بد جامعه به ستوه آمده و دچار انزوایی حاد شده است.

علی اصغر همتیان (مشاور کارگردان)، هادی حق نویس (تهیه کننده)، مرضیه مکوندی (دستیار کارگردان و منشی صحنه)، ایمان شریفی (دستیار کارگردان، عکاس و تصویر بردار)، علی بهمئی (نورپرداز) و حمزه حمید (طراحی صحنه، نور و لباس) عوامل این نمایش هستند.

نمایش «روایت مردی که از پیله رها شد» از سوی گروه تئاتر نیکان، دفتر انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه تولید و به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار