خورشیدی: قضاوت نکردن داوران خارجی در ایران صحت ندارد

داور فوتبال کشورمان گفت: بحث قضاوت نکردن داوران خارجی در ایران هنوز تایید نشده است.

خورشیدی:  قضاوت نکردن داوران خارجی در ایران صحت ندارد/ نمایندگان کشورمان باید از حق میزبانی خود استفاده کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان خورشیدی داور فوتبال کشورمان در حاشیه افتتاحیه دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران درباره خبرهای رسانه‌های عربی مبنی بر اینکه داوران خارجی برای قضاوت به ایران نمی‌آیند، گفت: من هم این مطلب را خواندم، اما به طور رسمی چنین مطلبی تایید نشده است. فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد.

خورشیدی درباره امنیت ایران و بهانه‌های واهی برای گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی بیان کرد: کشور ما همیشه امن بوده است و مشکلی در این باره نداریم. به هر حال برخی از کشور‌ها با ایران مشکل دارند و یکسری مطالبی را مطرح کردند که واقعیت ندارد و به فوتبال ایران ظلم می‌کنند و انشاالله مسئولان ورزشی و سیاسی بتوانند کاری کنند که نشان بدهند مسائل سیاسی از فوتبال جدا است و نمایندگان کشورمان بتوانند از میزبانی خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

داور فوتبال کشورمان درباره عملکرد داوران در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: طبق سنوات گذشته داوران و کمک داوران دور هم جمع می‌شوند و یک دوره آموزش بازتوانی و تست آمادگی جسمانی از آن‌ها گرفته می‌شود تا آماده قضاوت برای بازی‌های نیم فصل دوم شوند. به طور حتم اشتباهاتی داوران در نیم فصل اول داشته اند، اما به طور کلی قضاوت داوران در نیم فصل اول خوب بود.

او ادامه داد: کلاس‌های آمادگی جسمانی داوران برگزار می‌شود و با نظر کمیته داوران فیلم صحنه‌های داوری در نیم فصل اول در این کلاس‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. روی این صحنه‌ها بحث می‌شود و عیب و ایراد‌های داوران شناسایی می‌شود و سعی می‌کنیم آن ایراد‌ها را برطرف کنیم تا در نیم فصل دوم اشتباهات کمتری داشته باشیم.

خورشیدی درباره اینکه گفته بود که آرای کمیته انضباطی بازدارنده نیست، بیان کرد: کمیته داوران صحبت‌هایی با کمیته انضباطی انجام داد. در این جلسه مسائلی مانند نوع برخورد داوران با بازیکنان و برخورد‌های کمیته انضباطی بررسی شد.


بيشتر بخوانيد: لغو امتیاز میزبانی ایران در بازی‌های ملی صحت ندارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار