رئیس شورای شهر قم؛

اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره)مطابق طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیک شهر است

جلالی گفت:کمیته ترافیک استان تنها بر نحو اجرای طرح و انحراف ترافیکی و طول زمان اجرای پروژه می‌تواند اعمال‌نظر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک استان که به ریاست استاندار قم در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار شد، با اشاره به اختلاف‌نظر استانداری و شهرداری قم در اجرای تقاطع غیر همسطح خیابان امام کیوانفر گفت: بر طبق نظر شورای حل اختلاف اصل پروژه باید اجرایی شده و نمی‌توانیم درباره آن دوباره تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با گلایه از زمان صرف شده در بررسی طرح در کمیته ترافیک استان تصریح کرد: پروژه‌های پیشنهادی از طرف شهرداری قبل از تصویب نهایی در شورای شهر در کمیسیون‌های تخصصی ازنظر مطابقت با طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیکی موردبررسی قرار می‌گیرند.

جلالی طرح ارائه‌شده برای تقاطع را مطابق طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیک شهر دانست و افزود: کمیته ترافیک استان تنها بر نحو اجرای طرح و انحراف ترافیکی و طول زمان اجرای پروژه می‌تواند اعمال‌نظر کند.

جلالی مطالعات مشاوران را نیز بر مبنای طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیکی دانست و ادامه داد: این طرح باوجود گذراندن تمام مراحل قانونی و رأی نهایی شورای حل اختلاف هنوز اجرایی نشده و با عدم همکاری مدیران استانی روبه‌رو شده است.

او با تأکید بر توجه به مطالبات مردمی در اجرای این پروژه یادآورشد: توقع شورای اسلامی شهر قم و شهرداری قم از کمیته ترافیک استان تصویب انحراف ترافیک این پروژه و تسریع در عملیاتی شدن آن است.

رئیس شورای شهر قم تکرار ارائه بحث‌های کارشناسی را بعد از گذشت یک سال هدر رفت بیت‌المال و وقت مدیران عنوان و بیان کرد: زمانی که یک طرح تصویب شورای اسلامی شهر و تصویب کمیته ترافیک استان و درنهایت رأی شورای حل اختلاف بر اجرایی شدن آن را دارد باید وارد فاز عملیاتی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار