مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ دی ماه سال ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۳۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جمع آوری بیش از ۷۰ معتاد متجاهر و پر خطر در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از جمع آوری ۷۵ معتاد پرخطر و دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع آوری معتادان پرخطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او ادامه داد: طی عملیات‌های انجام شده در یک هفته گذشته، تعداد ۱۵ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تعداد ۷۵ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.

سرهنگ جوکار افزود: دستگیری ۳ متهم تحت تعقیب و کشف ۷ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه معتادان جمع آوری شده جهت اصلاح و بهبودی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اعتراف ۳ سارق به ۱۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مهر از دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا فرمانی فرمانده انتظامی مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت ۳ متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ فرمانی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، علاوه بر وسایل مورد استفاده در انجام جرم، تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و اعتراف وی به ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدعبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان کازرون، تیمی از ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت ها، وی را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ عبادی نژاد گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی، به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار