اخبار حوادث در ۳۰ دی ۹۸؛

یک کشته در برخورد خودروی تیبا با تخته سنگ/ کشف کیس دوربین مداربسته قاچاق

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۳۰ دی ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۳۰ دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته در برخورد خودروی تیبا با تخته سنگ

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری تیبا با یک تخته سنگ در محور جم-سیراف  یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ جابر پاپری افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری تیبا با یک تخته سنگ بزرگ که درون جاده افتاده بوده برخورد کرده و در کنار آن متوقف شده است.

او بیان کرد: در این حادثه راننده خودرو تیبا به علت شدت جراحات در مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان بوشهرگفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

کشف محموله میلیاردی قاچاق از خودروی سواری

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) حامل ۱۷۹ دستگاه کیس دوربین مداربسته قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم، هنگام گشت زنی در جاده خاکی روستای بُنِه خاطر به سمت روستای سیاهمکان به یک دستگاه خودرو سواری جک به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و پس از طی مسافتی با تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی دقیق از این خودرو مشخص شد حامل تعداد ۱۷۹ دستگاه کیس دوربین مداربسته است که به صورت قاچاق بارگیری شده و در حال انتقال به خارج از استان بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش این محموله دو میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک متهم دستگیر شد.

توقیف محموله جاروبرقی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: یک محموله جاروبرقی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری از یک دستگاه کامیون کشنده، ۱۶ هزار و ۸۳۱ دستگاه جاروبرقی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او، ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.