نخستین استارت‌آپ در استان با موضوع دوران انقلاب

استارت‌آپ بسیج گیلان با موضوع دوران انقلاب در بخش‌های اندروید و انیمیشن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سجاد ستوده، مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی بسیج گیلان گفت: این رویداد استارت‌آپی با هدف تولید محتوای دیجیتال و با موضوعات مربوط به دوران انقلاب اسلامی از ۲ تا ۴ بهمن در گیلان برگزار می‌شود.

او افزود: ایجاد زمینه‌های لازم برای کشف استعداد‌های بسیجیان در حوزه فناوری‌های دیجیتال و تولید محتوای فاخر با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و حمایت از ایده‌های نو در عرصه فضای مجازی از اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: برگزاری این رویداد فرصتی فراهم می‌کند تا گروه‌های توانمند در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی با یکدیگر رقابت کنند و استعداد‌های خود را نشان دهند.

ستوده افزود: این رویداد در استان در ۳ بخش اپلیکیشن اندروید، بازی اندورید و انیمیشن برگزار می‌شود و تیم‌های برتر شرکت‌کننده در این رویداد ضمن دریافت جوایز نقدی نفیس، امکان حضور در دومین رویداد متمرکز کشوری را خواهند داشت.

او گفت: این رویداد استارت‌آپی در کشور از ۲۲ بهمن امسال آغاز شده و تیم‌های پذیرفته شده به‌مدت ۲ روز فرصت دارند که موضوعات اعلام شده به آنان را تولید و ارائه کنند.

انتهای پیام/اص

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.