رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم؛

محموله ۲۵ میلیاردی پارچه قاچاق در قم کشف شد

قهرمانپور گفت:مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق در حال تردد در یکی از محور مواصلاتی استان توقیف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، میکائیل قهرمانپور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق در حال تردد در یکی از محور مواصلاتی استان توقیف کردند.

قهرمانپور گفت: در ادامه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو مذکور در یکی از استان غربی کشور به مقصد استان البرز بارگیری شده، اما آدرس فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه به‌صورت سوری ثبت شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: کارشناسان اداره کل گمرکات استان ارزش کالای مکشوفه قاچاق را حدود ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

قهرمانپور تصریح کرد: سپس کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و با تخلیه آن تعداد یک هزار و ۷۱۲ طاقه پارچه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار