ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تنکابنی و پرداخت وام به مددجویان کلاردشتی

۲۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان تنکابنی و بیش از یک میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کلاردشتی ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: ۲۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۹ ماه امسال برای خدمات عمرانی و مسکن مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شد.

او افزود: خدمات عمرانی در ۹ ماه امسال به ۲۰۹ مددجوی تحت حمایت این شهرستان ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: خدمات عمرانی و مسکن در قالب احداث سرویس بهداشتی و حمام، تعمیرات کلی و جزئی ساختمان، حصارکشی و آشپزخانه، هزینه مسکن‌های روستایی نیمه تمام، احداث مسکن و انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساخت ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه در ۹ ماه امسال، ۱۰ مددجوی تنکابنی صاحب خانه شدند که جهت ساخت مسکن آنان ۶۶۷ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: تامین و تعمیر مسکن مددجویان و فراهم سازی بستر لازم جهت جذب مشارکت‌های مردمی به منظور رسیدگی به مسکن مددجویان و در نهایت خانه دار شدن مددجویان از برنامه‌های این نهاد است.

سیدی گفت: در شهرستان تنکابن ۳۹۳۶ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کلاردشتی

رستم خزائی کوهپر رئیس کمیته امداد کلاردشت گفت: یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در ۱۰ ماه امسال به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

او افزود: کمیته امداد کلاردشت در ۱۰ ماهه امسال توانست با پیگیری لازم برای ۷۸ نفر از مددجویان و نیازمندان از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ بودجه با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان ایجاد اشتغال کند.

خزائی گفت: طرح اشتغال ایجاد شده متنوع بوده و از جمله طرح‌های خدماتی، دامپروری، پرورش طیور، کشاورزی، صنایع دستی، پرورش ماهی را شامل می‌شود.

رئیس کمیته امداد کلاردشت هدف ازاجرای طرح‌های اشتغالزایی را خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت دانست.

او افزود: ۱۳۰ مددجو، ۱۰ ماه امسال در بخش‌های مختلف از خدمات آموزشی در رشته‌های مختلف بهره‌مند شدند.
خزائی گفت: ۱۸ نفر از مددجویان تحت حمایت نیز از طریق کاریابی مشغول به کار شدند.

رئیس کمیته امداد کلاردشت افزود: در کلاردشت ۱۴۷۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار