تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از پرچمدار سامسونگ گلکسی S20 اعلام شد

شرکت سامسونگ با انتشار یک دعوت‌نامه، زمان معرفی پرچمدار خود را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ قرار است در یازدهم فوریه یک نمایشگاه برای رونمایی از محصولات خود در سانفرانسیسکو اجرا کند. انتظار می‌رود در این نمایشگاه گوشی‌های S11 یا S20 و Galaxy Fold 2 معرفی شوند. در نتیجه شرکت سامسونگ در ماه آینده بالاخره از پرچمدار خود رونمایی می‌کند. در طی یک دعوت‌نامه در شب گذشته، این شرکت کره‌ای با اشاره به یک "محصول خلاقانه" اعلام کرد که طراحی جدید آینده کمپانی سامسونگ را معرفی می‌کند. شرکت سامسونگ اطلاعات بیشتری از این محصول خلاقانه منتشر نکرد، اما خیلی از افراد در فضای مجازی و همچنین تحلیلگران معتقدند که این محصول قرار است یکی از عنوان‌های Galaxy S11 و یا Galaxy Fold 2 باشد. همچنین انتظار می‌رود که محصولات شگفت‌انگیز دیگری نیز به نمایش گذاشته شوند. از آنجا که اخیرا اخبار زیادی از ساخت و ارتقای ایرباد‌های سامسونگ منتشر شده است، بدیهی نیست که از این محصول نیز پرده‌برداری شود. همچنین این شرکت یک ساعت هوشمند جدید در دست دارد که به نظر می‌آید نمایشگاه پیش و‌ رو زمان مناسبی برای آن باشد.

گلکسی اس۱۱ یا گلکسی فولد۲

شایعات زیادی درباره گوشی Galaxy S11 منتشر شده است. بعضی‌ها معتقدند این عنوان نام دیگری خواهد داشت. برای مثال یکی از معتبرترین افراد در زمینه فاش سازی اخبار این چنینی، اخیرا گفته است که محصول جدید سامسونگ قرار است به مناسبت سال ۲۰۲۰، سامسونگ گلکسی S20 نامیده شود. لازم به ذکر است، با این که فرد مذکور پیش‌تر نیز اخبار درستی منتشر کرده است، اما منطقی به نظر نمی‌آید که شرکت سامسونگ ترتیب نام‌گذاری خود را به این صورت تغییر دهد.

تاریخ معرفی پرچمدار سامسونگ اعلام شد

از آنجا که اخیرا تصاویر زیادی به عنوان گوشی تاشو نسل دوم سامسونگ در فضای مجازی پخش شده است، این عنوان نیز به یکی از گزینه‌های اصلی تبدیل شده است. این محصول قرار است صفحه نمایشی مانند گوشی‌های هوشمند دیگر داشته باشد و همچنین کیفیت بالایی را ارائه دهد. از آنجا که تاکنون خبری از تاریخ انتشار این محصولات منتشر نشده است انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ از فردای روز معرفی دست به فروش این محصولات در کره جنوبی بزند. با این حال مدتی طول می‌کشد که هر کدام از این محصولات به نقاط دیگر دنیا راه پیدا کنند.

تاریخ معرفی پرچمدار سامسونگ اعلام شد


بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
گوشی S8قیمت اش چندمیشه بگین