زوجین‌نابارور در کرمانشاه از ۸۵ درصد تخفیف خدمات درمانی بهره مند می شوند

جنین شناس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت: زوج های نابارور از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان برخوردار می شوند،که طبق بخشنامه ی جدید درسال دوبار می توانند، از این خدمات استفاده کنند.

زوجین‌نابارور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شیوا روشن خواه  جنین شناس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت: داشتن هدف زندگی را زیباتر میکند البته اهداف را باید الویت بندی کرد: اینکه ادامه تحصیل بدهید و یا در کارتان ترفیع بگیرید و یا کسب و کار جدیدی راه اندازی کنید و یا بچه دار شوید.


او افزود: اگر سن شما در حال بالارفتن است و متاهل هستید و هنوز بچه دار نشده اید ، بدانید زمان برای شما مثل بمب ساعتی است که هر لحظه ممکن است منفجر شود و برگشتی در کار نباشد بنا بر این الویت بندی اهداف یا Priority setting مهم است.


روشن خواه بیان کرد: پدر و مادر شدن یک موقعیت‌ جدید در زندگی هر شخصی است و با وجود سختی و مشکلات، بسیار لذتبخش است. یک انسان کامل با ابعاد کوچک سومین یا چندمین عضو خانواده شما میشود که باعث تکامل و سعادت شما هم خواهد شد


او افزود: بنابراین اگه شرایط خانوادگی مناسب و موقعیت اقتصادی قابل قبولی دارید اقدام کنید و اگر در این زمینه مشکلی دارید به متخصصان مربوطه مراجعه کنید.


او گفت: این متخصصان و‌امکانات در همین کرمانشاه و در بخش دولتی وجود دارد و خبر خوش اینکه زوج های نابارور از تخفیف ۸۵ درصدی هزینه های درمان برخوردار می شوند،که طبق بخشنامه ی جدید درسال دوبار می توانند، از این خدمات استفاده کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.