کمک‌های انسان دوستانه مردم خیر و نیکوکار پاوه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس کمیته امداد پاوه گفت: مردم خیر و نیکوکار پاوه ای بیش از 145 میلیون ریال به هم وطنان نیازمند سیل زده در سیستان وبلوچستان کمک کردند.

مردم خیر و نیکوکار پاوه به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، لقمان انفرادی رئیس کمیته امداد پاوه گفت:  ۸ پایگاه مساجد، ۶ پایگاه سیار و یک پایگاه مستقر در سطح شهر  برای کمک به سیل زدگان برپا شد که کار جمع آوری کمک‌های مردمی جهت سیل زدگان را بر عهده داشتند.

او بیان کرد:  مردم فهیم شهرستان هم کمک‌های نقدی خود  تاکنون به مبلغ ۱۴۵میلیون و۶۵۰هزار  ریال تحویل کمیته امداد و این کمک‌ها امروز ۳۰ دی ماه ارسال گردید.

 او افزود: همچنین مردم با سخاوت  می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به مردم سیستان و بلوچستان اهدا کنند و  شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی شعبه ارشاد اسلامی نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار برای سیل زدگان است.

 

پویش اکرام ایتام ومحسنین در شهرستان اسلام آباد غرب


رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب بیان کرد:پویش اکرام ایتام ومحسنین با مشارکت کمیته امداد،و تمامی ادارات سطح شهرستان آغاز شده است.

محمدبیگزاده گفت:براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دراین طرح ،پیش بینی می شود با رایزنی های صورت گرفته با ادارات سطح شهرستان برای جذب حامی بیشتر که هر کارمند حامی یک یتیم باشد و تا پایان سال جاری بیش از هزارو ۱۰۰ نفر خیر نیکوکار به حامیان ایتام ومحسنین اسلام آباد غرب افزوده شود.

او با اشاره به اینکه حامیان اکرام ایتام با تعهد حمایت مادی ومعنوی یک یا چند فرزند یتیم،ماهانه مبالغی به حساب فرزندان معنوی خودواریز می کنند،عنوان کرد:دراین پویش حامیان جدیدماهانه با پرداخت حداقل ۱۰هزار تومان دستگیرایتام و فرزندان محسنین که سرپرست بیمار صعب العلاج واز کار افتاده دارندخواهندشد.

بیگزاده با بیان اینکه کمک های حامیان به صورت مستقیم ودر همان لحظه به حساب فرزندان معنوی تحت حمایت واریز می شود ،اظهار کرد:برای سهولت،فرایند پرداخت از بسترهای الکترونیکی استفاده شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار