کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور/دستگیری ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف و توقیف مقدار زیادی کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

کالای قاچاق به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون پلاک مخدوش که با سرعت زیادی در حرکت بوده، مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.


او  افزود: در بازرسی از این کامیون ها، ۲۱ هزار دست پوشاک، یک و نیم تن پلاستیک جای لباس، ۱۰۰ کیلوگرم چرم مخصوص لباس، ۲۵۰ عدد کالسکه، ۱۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد باطری و شیشه عطر، ۴۰۰ عدد کلاه مخصوص شنا و ۳۰۰ متر پارچه قاچاق کشف شد.

سردار جاویدان بیان  کرد: ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده ظبق نظر کارشناسان به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.


او در پایان با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از برنامه‌هایی مهم پلیس به شمار می‌رود، گفت: میزان کشفیات در ۱۰ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

 



۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه کشف شد

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران انتظامی کرمانشاه در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موفق به توقیف ۳ دستگاه خودرو شدند.

او افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته ۲۸ حلقه لاستیک خودروی سواری، ۲ دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی و ۴۸ عدد شربت دامی کشف شد.

سرهنگ براری بیان  کرد: طق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از دستگیری ۳ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 


کشف ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ثلاث باباجانی

 

 فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شامل چوب و آدامس کوهی کشف شد.

سرهنگ "بهمن گله جاری" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودروی نیسان و پراید مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودروی نیسان یک تن چوب و در بازرسی از خودروی پراید نیز ۶۰ کیلو آدامس ون کوهی کشف شد.

سرهنگ گله جاری، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 


اعتراف سارق حرفه‌ای در صحنه به ۲۵ فقره سرقت

 

 فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در شهر صحنه، رسدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار و حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی حساب شده وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ فخری بیان کرد: سارق دستگیر شده ۳۸ ساله در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی صحنه در پایان با اشاره به کشف تعدادی از باطری‌های سرقتی در مخفیگاه سارق دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار