بهره مندی ۷۲۱ هزار مشترک جدید کشور از نعمت برق/ ایجاد زیرساخت‌ها برقی کردن وسایل نقلیه

وزیر نیرو گفت: با اجرای طرح های جدید وزارت نیرو برای ۷۲۱ مشترک جدید برق در کشور ایجاد می شود.

بهره مندی ۷۲۱ هزار مشترک جدید کشور از نعمت برق/ ایجاد زیرساخت‌ها برقی کردن وسایل نقلیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اردکانیان وزیر نیرو  در مراسم  بهره برداری ۴ هزار و ۲۹۷ طرح شرکت توزیع برق کشور به میزبانی همدان از تهیه و توزیع یک میلیون کولر گازی در مناطق گرمسیر کشور خبر داد و گفت: با توزیع این کولر‌ها گازی جلوی هدر رفت بیش از ۲ میلیون متر مکعب آب گرفته در کشور می‌شود و با توجه به کم مصرف بودن انرژی این کولر‌ها مصرف گاز هم در این مناطق هم کاهش می‌یابد.
 او ادامه داد: مدیریت مصرف و کاهش هدر رفت انرژی مهمترین اهداف ما در اجرای طرح‌های وزارت نیرو است.

وزیر نیرو با بیان اینکه  دولت و مجلس شورای اسلامی هم حمایت خوبی از طرح‌های وزارت نیرو داشته است، گفت:  امیدواریم پویش افتتاح طرح‌های الف و ب در سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

او خواستار اجرای طرح‌های الکترونیک در کشور شد و بیان کرد: در هفته سیزدهم هر هفته الف _ب بیش از ۴ هزار طرح حوزه برق کشور با ۲ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.

اردکانیان از ایجاد زیرساخت‌ها برای برقی کردن خودرو‌ها و وسایل نقلیه در کشور هم خبر داد افزود: امسال زیر ساخت تبدیل وسایل نقلیه برای موتور‌ها را در استان تهران و البرز به صورت پابلو در دست اجرا داریم.

اختصاص ۸ میلیون آب زیر زمینی برای توسعه صنایع کشور/افتتاح ۳۳ هزار میلیارد تومان طرح وزارت نیرو تا پایان مال
وزیر نیرو گفت:تامین انرژی و تامین منبع آب آشامیدنی برای همدان در دستور کار وزارت نیرو است
اردکانی در مراسم افتتاح طرح‌های برق کشور در همدان گفت: در بخش آب شرب همدان اولویت ماست و تامین آب صنایع هم با اصلاحیه مواد قانونی در بخش آب زیر زمینی داشته ایم

او گفت: امسال ۸ میلیون متر مکعب برای توسعه بخش صنعت در کشور از محل صرفه جویی‌ها در نظر گرفته شده است.

اردکانی ادامه داد: در استان همدان با اجرای طرح‌های تعادل بخشی و پلمب چاه‌های غیر مجاز تاکنون بیش از ۴ میلیون متر مکعب صرفه جویی منابع آب زیر زمینی را داشته ایم

وزیر نیرو در همدان گفت:هوشمندی و درایت ماموریت اصلی ما این است که با نگاه به داشته افکار را به سوی رضایت و رفاه ببریم و راه‌های پیشرفت را در کسور داشته باشیم.

او ادامه داد: ۱۶۰ میلیارد تومان برای طرح‌های برق و تامین انرژی در استان همدان داریم و نیروگاه خورشیدی همدان هم امروز افتتاح می‌شود.

اردکانیان  ادامه داد: از ۷۰۰ مشترک جدید برق در کشور با افتتاح بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ طرح برق کشور به مشترکان ما اضافه شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه تا پایان امسال ۲۲۷ طرح بزرگ را با ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌کنیم، گفت:  فضای همکاری و همدلی راه توسعه و ایجاد امکانات را برای مردم باز می‌کند.

اردکانیان با اشاره به حوادث دی ماه در کشور و شهادت سردار سلیمانی و مردم، و سیل در سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی بی سابقه موجب خسارت به مردم و زیرساخت‌ها در این استان شد.

وزیر نیرو ایران را کشور ثروتمند دنیا دانست و گفت: مردم منابع با ارزش ما ست و چرخ توسعه کشور در حال گردش است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.